Dieta cu cartofi – slabeste fara sa te infometezi

0
509
dieta cu cartofi

Doresti sa scapi de kilogramele in plus fara sa-ti pui in pericol sanatatea? Daca esti in cautarea unei diete, incearca regimul de slabit cu cartofi, o dieta usor de tinut, care nu te infometeaza.

Aproape in orice regim de slabit este interzis consumul de cartofi deoarece este asociat cu acumularea kilogramelor in plus. Daca stii insa sub ce forma sa-i consumi, cum sa-i prepari, cartofii te ajuta sa slabesti fara sa-ti dezechilibreze organismul. Cartofii sunt foarte bogati in carbohidrati si ingrasa doar daca sunt preparati cu grasime, prajiti sau combinati cu branza grasa sau cu smantana. Un avantaj deosebit al consumului de cartofi consta in faptul ca nu-ti va fi foame intre mese, deoarece cartofii satura suficient de mult.

Cartofii contin cantitati importante de nutrienti, vitamine din complexul B, vitamina C, fibre si potasiu, fapt pentru care sunt folositi ca baza in alimentatie. Asadar, daca te-ai decis sa incepi dieta cu cartofi, poti slabi 3 kilograme pe saptamana. Dar nu te speria! In cadrul acestei diete nu vei fi obligata sa mananci numai cartofi. Poti consuma si carne de pui, peste, iaurt si branza de vaci degresata, dar in cantitati limitate. Pentru ca dieta sa fie eficienta, tine cont de urmatoarele sfaturi: fierbe cartofii in coaja, inlocuieste sarea cu suc proaspat de lamaie si diverse plante aromatice, menta, chimion, rozmarin, nucsoara si usturoi, care si ele te scapa de kilogramele in plus, si bea doi litri de apa plata pe zi.

DE ACTUALITATE:  10 alimente pe care trebuie sa le consumi atunci cand vrei sa slabesti sanatos

Meniul dietei cu cartofi pentru o saptamana

Luni

Micul dejun: o ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, o felie de 25 de grame de branza fara grasime si un cartof fiert
Pranz: un bol cu supa de cartofi si o salata verde preparata cu o lingurita de ulei de masline, stropita cu suc proaspat de lamaie
Cina: un ou fiert tare, doi cartofi fierti si o salata de castraveti cu rosii, ulei de masline si suc proaspat de lamaie

Marti

Micul dejun: o ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, un bol de piure de cartofi preparat cu putin lapte degresat
Pranz: doi cartofi fierti si 175 de grame de peste la gratar
Cina: un bol cu supa de cartofi

DE ACTUALITATE:  Ce alimente si ce bauturi sa eviti cand calatoresti cu avionul

Miercuri

Micul dejun: o ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, doi cartofi fierti si un pahar de iaurt natural degresat
Pranz: doi cartofi fierti, un ou fiert tare si o salata verde preparata cu o lingurita de ulei de masline si cateva picaturi de suc proaspat de lamaie
Cina: doi cartofi fierti si un pahar de iaurt natural degresat (125 grame)

Joi

Micul dejun: o ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, doi cartofi fierti sau copti si un ou fiert tare
Pranz: doi cartofi fierti, 125 de grame de carne de pui fiarta si o salata verde preparata cu o lingurita de ulei de masline si suc proaspat de lamaie
Cina: o salata de cartofi fierti si un pahar cu 125 de grame de iaurt natural fara grasime

Vineri

Micul dejun: o ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, un cartof fiert sau copt si o banana
Pranz: un bol cu mancare de cartofi si o salata de cuditati cu o lingurita de ulei de masline si suc praspat de lamaie
Cina: doi cartofi la cuptor cu ciuperci

DE ACTUALITATE:  3 metode prin care ojele pot deveni un obiect decorativ

Sambata

Micul dejun: o ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, doi cartofi fierti si un pahar cu iaurt (125 grame) natural fara grasime
Pranz: un bol cu salata de cartofi, 125 de grame de carne de pui fiarta, un pahar (125 de grame) cu iaurt natural fara grasime si o salata verde preparata cu o lingurita de ulei de masline si suc proaspat de lamaie
Cina: doi cartofi fierti si doua linguri de branza proaspata de vaci fara grasime

Duminica

Micul dejun: o ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, un cartof fiert sau copt si 25 de grame de branza de vaci degresata
Pranz: doi cartofi fierti cu 125 de grame de carne de pui la gratar sau 175 de grame de peste la gratar si o salata verde preparata cu o lingurita de ulei de masline si suc proaspat de lamaie
Cina: doi cartofi copti si un bol cu salata de legume

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here