5 tips-uri in alegerea celui mai potrivit ONLINE INFLUENCER pentru campania ta

0
159

Influencerii sunt persoane publice, care au reusit sa isi formeze o comunitate relevanta si fidela in jurul bloggurilor sau conturilor lor sociale. De asemenea, acestia interactioneaza in permanenta cu fanii lor si au o putere de convingere destul de mare asupra acestora. Din aceste motive, un online influencer te poate ajuta sa iti promovezi produsul, sa obtii trafic pe site si, bineinteles, sa sporesti numarul vanzarilor.

Cu toate acestea, atunci cand vine vorba despre alegerea unui influencer, trebuie sa tii cont, pe langa numarul de followeri, de o multime de aspecte extrem de importante pentru succesul campaniei tale.

 

Iata 5 tips-uri care te vor ajuta sa alegi cel mai POTRIVIT online influencer:

 

1.Nu omite research-ul

In mod evident, pentru a reusi sa gasesti cel mai potrivit influencer pentru campania ta trebuie ca, inainte de orice, sa fii informat cu privire la persoanele care au cu adevarat impact in mediul online. Chiar si in cazul in care cunosti deja cateva persoane care au comunitati numeroase si active, trebuie sa te asiguri ca iei o decizie in cunostinta de cauza, astfel incat sa iti poti atinge obiectivele intr-un timp cat mai scurt. In acest sens, acceseaza site-ul https://globalinfluencers.ro/influencers.html si descopera care sunt online influencerii romani ai momentului. Aici vei gasi atat numele lor, cat si o descriere despre parcursul lor profesional, informatii ce te vor ajuta sa faci o prima selectie pentru ca, ulterior, sa iei cea mai buna decizie.

DE ACTUALITATE:  Filmul “Frumoasa si Bestia”, un caz al sindromului Stockholm?

 

2.Descopera nisa influencer-ului

Dupa ce te informezi cu privire la identitatea si parcursul influencerilor, este foarte important sa descoperi care este nisa blogului si/sau conturilor de socializare ale celui pe care l-ai selectat. Cu alte cuvinte, trebuie sa te asiguri ca persoana pe care ai ales-o pentru campania ta abordeaza subiecte relevante pentru potentialii tai clienti. De exemplu, daca ai un magazin online care comercializeaza produse de beauty, poti da click aici pentru a alege un influencer care se axeaza si are cunostinte despre aceasta industrie. In alta ordine de idei, pentru ca produsul tau sa ajunga in atentia celor care sunt cu adevarat interesati, trebuie sa colaborezi cu o persoana care are experienta in domeniul respectiv sau care, cel putin, foloseste acel tip de produs.

DE ACTUALITATE:  Michelle si Barack Obama se iubesc ca in prima zi. Schimb de mesaje romantice pe Twitter de Valentine's Day

3.Identifica publicul-tinta

Un alt pont care iti va fi de mare ajutor in alegerea influencerului ideal pentru campania ta este acela de a identifica publicul-tinta al acestuia. Astfel, odata ce ai un rezultat pozitiv in ceea ce priveste nisa, trebuie sa te asiguri ca cei care il urmaresc pe influencerul ales ar putea fi interesati de produsele sau serviciile tale. Mai exact, daca oferi spre vanzare un produs dedicat barbatilor peste 30 de ani, nu vei alege niciodata un influencer pe care il urmaresc, cu preponderenta, femeile cu varsta intre 18 si 25 de ani, pentru ca, in mod clar, acestea nu vor fi interesate de produsul tau.

 

4.Studiaza stilul de abordare

Modul in care un influencer se exprima, dar si stilul in care acesta abordeaza diferite subiecte este un aspect esential, de care trebuie neaparat sa tii cont, atunci cand iei o decizie. Acest tips este important pentru ca este foarte posibil ca online influencerul pe care il alegi, desi are un public-tinta compatibil si este nisat pe domeniul respectiv, sa aiba un stil care nu se potriveste campaniei tale. In consecinta, asigura-te ca stilul celui pe care il alegi nu iti va indeparta potentialii clienti in loc sa ii atraga.

DE ACTUALITATE:  Angelina Jolie a vorbit pentru prima data despre despartirea de Brad Pitt! Actrita a izbucnit in lacrimi: ”A fost extrem de dificil”

5.Urmareste reactiile pe care le genereaza

Nu in ultimul rand, pentru a-l alege pe cel mai bun influencer este esential sa urmaresti reactiile pe care acesta le genereaza in Social Media. De la like-uri si comentarii, atat pe blog, cat si pe Facebook, Instagram, Twitter sau Youtube, cel cu care vei colabora trebuie sa aiba capacitatea de a-i determina pe cei care il urmaresc sa ia actiune. Practic, daca un online influencer reuseste sa obtina numeroase reactii la postarile sale din mediul online, exista sanse mult mai mari ca acesta sa ii convinga pe cei care il urmaresc sa iti viziteze site-ul, sa descopere produsul pe care il comercializezi si chiar sa il cumpere.

Asadar, acestea sunt cele mai importante tips-uri pe care ar trebui sa le ai in vedere si, fara doar si poate, vei reusi sa colaborezi cu cel mai potrivit online influencer pentru campania ta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here